Forums Corona Beleid Covid 19 vaccins Zorgmedewerkers spreken zich steeds vaker uit!!

  • Zorgmedewerkers spreken zich steeds vaker uit!!

    Posted by Menswordt on June 6, 2021 at 14:36

    https://zorgmedewerkersverenigd.nl/op-de-ic-na-vaccinatie/
    Op de IC na vaccinatieGEPLAATST 3 JUNI 2021De afgelopen weken hebben wij meerdere verhalen binnen gekregen dat er mensen op de IC zijn beland na het krijgen van de covid vaccinatie. Dit wordt in den landen door de experts ontkend, maar vanuit het veld komen nu dus tegengeluiden.Hieronder staan de verhalen van 3 IC verpleegkundigen, die allemaal in een ander ziekenhuis werken:
    Op de IC na vaccinatie!Op 4 Mei kregen we dit bericht:Ik ben sinds 1984 werkzaam op een IC, ik zie de laatste weken meerdere patienten op de IC komen nadat zij gevaccineerd zijn (nu al 5) sommige na eerste vaccinatie , maar de meeste na de tweede vaccinatie.Alle patienten hadden zeker ernstig onderliggend lijden( op deze patienten is het vaccin nooit getest).Vanuit de artsen hoor ik hier helemaal niets over, men lijkt het maar normaal te vinden. Daarbij heb ik nu ook persoonlijk meegemaakt dat bij het overlijden bij een patient met covid, die door de antistolling een hersenbloeding kreeg en daaraan overleden is , als covid dode wordt genoteerd. Tevens werd nu min of meer afgeraden om obductie te doen want men wist de doodsoorzaak wel. Normaal wil men juist obductie want daar kan men veel van leren.‘Dirk’ IC verpleegkundige – werkend in het zuiden van Nederland.
    Ondanks vaccinatieBij mij op de IC liggen ook mensen die gevaccineerd zijn.Tot nu toe tussen de 10 en 15 patienten, die hun eerste vaccinatie gehad hebben. En daar al volledig op onderuit gingen.De leeftijden van mensen bij ons op de IC zijn nu voornamelijk 60+ ers.‘Jessica’ – IC verpleegkundige – werkend in het zuiden van Nederland.
    Na de eerste prikHet viel mij op dat er ineens 4 mensen bij mij op de IC belanden na hun eerste covid prik, waarvan in elk geval 1 al is overleden aan de gevolgen.Het valt mij op dat er niet aan elke patient wordt gevraagd of deze al is gevaccineerd en hoeveel keer bij opname in het ziekenhuis. Is dit nou niet juist belangrijk om te registreren, zodat er onderzoek kan plaatsvinden in de toekomst? We zitten namelijk nog steeds in een testfase van het vaccin…‘Leonie’- IC verpleegkundige – werkend in het noorden van Nederland

    Menswordt replied 2 years, 11 months ago 1 Member · 0 Replies
  • 0 Replies

Sorry, there were no replies found.

Log in to reply.